Subject: TC0317 „Neeme tee 4 ja Pärituule tee 3, Neeme küla, Jõelähtme vald, Harju maakond võrgu ümberehitus“
From: Adele Pärna <[email-masked]>
To: "Maanteeameti klienditugi" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 08:31:26 +0200

Tere!

Transpordiamet väljastas 23.07.2024 kirjaga nr 7.1-2/24/12227-2
kooskõlastuse elektriprojektile TC0317 „Neeme tee 4 ja Pärituule tee 3,
Neeme küla, Jõelähtme vald, Harju maakond võrgu ümberehitus“
(kooskõlastaja Arvo Veltri). Seoses ehituse käigus ilmsiks saanud
asjaoludega on aga tarvis muuta antud kooskõlastust. Manusena lisatud
kooskõlastuse muutmise taotlus.

Lugupidamisega

Adele Pärna

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  5324 0959

khenergia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.